Nu lägger min kropp av.


Sov inte länge alls i natt, ca 4 h. Ikväll runt 23 tiden var det min första "måltid" dvs cheesburage sen i måndags kl. 17.00. Jag fattar inte vad det är för fel på mig men jag är ju fan inte ens hungrig, problemet varför jag inte ätit är för att jag varit stressad, väldigt upptagen/ fokuserad på jobb och möten samt träning och så har jag helt enkelt glömt bort. Visst låter det ganska sjukt, jag glömde bort att äta, men om min mage inte kurrar och jag känner inte att jag har ont för att jag är hungrig och så sitter jag liksom apstressad och fokuserar på jobb, och jag vill även hinna träna då blir det tyvärr så att jag glömmer. Är riktigt arg på mig att det blivit så, absolut inte med flit och jag vill verkligen inte hamna i samma spår som förr. Det är så lätt snubblar man till lite lätt så är man på en hela annan väg helt plötsligt. Så jag har ställt larm på min klocka, 11:15- frukost 15:30-lunch 20:00- middag. Har lovat mig själv att släppa exakt allt jag gör och så och ta och fixa någonting att äta, det behöver inte vara världens middag men jag la fram en kycklingfilé precis från frysen, tanken var kycklingsallad med fetaost och soltorkade tomater. Mumms!!! Aja, dags att sova. Nästan vaken i 1 dygn nu och minus massa kcal i kroppen. Somnar med ångest och ilska mot mig själv, hoppas jag vaknar med ett leende!

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback