Panikångest!


Sitter och skakar, jag vill inte! Mår så jävla dåligt, Jimmie står och lagar mat, MIN favorit mat, tacos it is. Och vad gör jag?? gråter, skakar och håller på att kräkas. Inte nu igen. Får bara flashbacks från min sommar som var fylld med sådan panikångest. Det värsta var att visa det för folk i min omgivning och att visa sig sårbar. Klassresan i 9:an... kommer aldrig glömma den. Efter det fick jag diagnosen anorexia och bulemi. Aldrig får jag hamna där igen. Jag VAR sjuk, jag får INTE bli det igen. Ville egentligen inte skriva om detta men jag förstår att ni läsare undrar varför jag inte bloggar med samma "passion" som vissa skrivit och typ tappat kontakten med många men jag håller detta gärna för mig själv som jag gjorde förr. Men jag vet att jag måste prata om det, om man ska få hjälp måste man själv inse först att det är fel på än. Där av skriver jag detta. För att själv inse vad jag håller på med. Jag måste tillbaka till mitt normala hälsosamma liv, inte hetsäta, inte spy och verkligen inte skippa maten och träna utan någon energi. Jag måste byta livstil!

Ps. Har ni frågor om ätstörningar, bulemi, anorexia, hetsätande, träningsberoende, panikångest, det är bara att fråga på. Jag kämpade förr, jag kämpar nu. Jag skulel kunan göra allt för att hjälpa någon att inte hamna eller ta sig ur denna sist.



Kommentarer
Anonym

Hej Anja! Jag måste bara säga att jag tycker att det är otroligt starkt av dig att skriva ut detta i din blogg. Fortsätt som du gör. Jag gillar din blogg och du är otroligt vacker. Lycka till med allt!

2012-03-15 21:39:42
Julia

Riktigt fint skrivet. Kämpa tjejen, du är stark! Du kommer klara det <3

2012-03-15 22:09:37

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback