Update


Hello darling, trots att jag är helt slut i kroppen tog jag mig en 40 minters promenad, gick väldigt fort i ca 10 minuter sedan vart jag yr, så jag saktade ner tempot och promenerade lite bara. Just nu sitter jag nyduschad framför datorn och jobbar lite, älskar att sitta nyduschad i morgonrock och med en tuban på skallen, så himla mysigt. Måste även ta något att äta, om 2 h hämtar Emma mig med bil och så drar vi in till kontoret på jobbmöte. Har fått några frågor vad vi snackar om på våra jobbmöten, kan ju passa på att säga att vi går igenom positiva och negativa saker som hände i helgen, disskuterar saker vi bör ändra på i lokalen, på vårt beteende och dylikt, går igenom helgen statistik och pratar om roliga kommande events. Dagas att återgå till jobbandet, latero!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback