10 MAY 2012


Hi Fellas!
Vad har ni hittat på idag? Själv har jag mått mycket bättre idag, så jag har tagit och sorterat lite tvätt och vid 16:00 ska jag ta och tvätta 4 maskiner, blir inte så jätte mycket tvätt men alltid något. Ikväll ska min man DJ´a på Musslan mitt emot Vasaparken på Dalagatan så om ni är sugna på lite nostalgi musik och dubstep vet ni vart ni ska bege er, priserna är sjukt billiga och stämmningen kommer vara toppen! Medan ni förhoppningsvis är där och tar er ett glas eller två så ska jag ägna liet tid åt mig själv, ska måla naglarna, laga middag och kika runt lite efter nya lägenheter, är så himla sugen på någon 2:a tom 3:a. Så ska sätta mig och ringa några samtal till lite folk och även kolla lite på nätet. Dock är jag ju så kräsen så en ny lya innan sommaren kommer jag säkert inte hitta. Aja, dags att ta tag i lite sådant just nu när jag ändå har fått tillbaka lite krafter efter influensi.
 

 

 

 

 
 

Trackback