Friday


Idag har det varit en as bra morgon, började med att jag besökte kliniken jag ska operera mig på. Gick toppen på min konsultation, nu röknar jag bara ner till min operation som är preleminärt inbokad på den 28 juni. Mina tuttar kommer rocka beachen i sommar, oh yeah! :D Just nu sitter jag och väntar på att Jimmies pappa ska komma och hämta upp oss och vi ska dra och stohandla, blir även lite nya saker hem. Gillart. Förhoppningsvis kommer vi flytta till Alvik nästa månad så nu lägger vi undan pengar till nya lägenheten så vi kan köpa in fina möbler till den :) Nu ska jag ta och ta på mig skorna och gå ner och ta en ciggo innan svärfar kommer. Lovely day! Nu är det dags att kötta körkorts teori också så jag har mitt driving license i sommar. CIAO

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback