God natt ❤


Så där ja, då är det dags för Eurovision 2013 i Sverige! Så jävla bra jobbat Loreen, låten är ju verkligen grym och Loreens framförande är så himla starkt och budskapsfullt, eller hur man nu ska kalla det, men man känner av att allt som text, melodi, dans och sång har olika budskap i sig. Nu ska jag borsta tänderna, tvätta ansiktet med min rengöringstvål och kleta på nivea i määängder. Är besatt av att kleta på nivea i fejjan all the time, men förhoppningsvis kommer jag vara ung och fin i hyn om några år medan mina vänner börjar tänka på fillers. Good nighty! ❤



Kommentarer
Maria G

Nivea är bäst!!!

2012-05-29 22:58:05

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback