Good night readerssss


Är så sjukt jävla trött. För mig är klockan strax innan 5 på morgonen så ni kan ju tänka er varför jag är helt slut. Mötte upp min fina pumpa Tessie när hon slutat jobbet, handlade lite och hängde sedan hemma hos henne. Vart 2 tvättmaskiner var för oss, det är så mycket roligare när vi tvättar tillsammans vi delar upp tvättstugan i två delar Tessie tar ena och jag andra, då har man alltid sällskap liksom. Under tiden vi tvättade färgade pumpis hår och snackade allmänt som vi tjejer alltid gör. Har saknat min fina! Nu är det mega sovi time, ska upp klockan 6 imorgon ska iväg på min konsultation på proforma clinic, lääääängtar! ❤

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback