INSTAGRAM: JUSTANJA


Slänger iväg ett lite udda god-natt-inlägg, vanligt vis skulle jag ha skrivit vad jag gjort nu på kvällen, vad kommande dagens planer är och att ni ska sova så sött. Skulle ladda upp en bild på mig utan smink, med en boll på huvudet och liggandes i sängen. En sak kan jag göra och det är att önska er god natt. För det andra är lite oväsentligt just nu, då jag är sjuk kommer jag ändå bara vara hemma hela dagen. Iaf, för någon timme sedan fick jag min trehundrade följare på instagram. Nice! Det jag tänkte säga till er readers är att jag uppdaterar där mycket mer än här på bloggen och det är ju alltid kul att klicka runt på lite bilder och så, so follow me at instagrami. Självfallet heter jag JUSTANJA på insta.

PUSS PÅ ER!

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback