Med ett stort leende på läpparna, jag tror på mig själv


Kliver upp ur sängen, tömmer kissblåsan, borstartänderna mm, kör min morgon rutin liksom på toan. Ställer mig sedan på vågen, japp - 0,6 kg sen igår. Är så jävla taggad just nu om 6 kg har jag sammanlagt tappat 19,5 kg. Det är allt jag gått upp sen jag vart sjuk. Vet fan inte om jag tidigare pratat om detta på min blogg men varför jag gick up mina jävla 20 kg får hela första början var pga hormonstörningar i kroppen, jag fick helt enkelt problem med sköldkörteln som sitter i halsen. Som tur slapp jag operera oc de gav mig bara piller för att stabilisera detta, dock kunde de inte göra något åt saken att jag gått upp 20 kg på 2 månader pga detta. Självfallet hade jag gått upp 8 kg självmant men det var tack vare festande fullekäkande mm, men sådana kilon är lätt att tappa. Men dessa 20 jobbiga kilon som inte alls ville röra sig neråt i början utan även steg till 23,8 kg kämpade/kämpar jag med som fan. Och nu är det bara 6 kg kvar, känns som om jag lätt kommer klara detta innan min operation. Det måste jag, enligt doktorn så behöver jag inte gå ner men  han vill att jag når min målvikt innan jag operar mig så jag inte bantar eller tränar när jag precis gjort operationen för det kan påverka effekten av operationen väldigt mycket och även min hälsa och läkandet. Idag är jag i alla fall glad, nu blir det film mys med min sjukling en våning upp! LOVE




Kommentarer
Natta

Fett snygg tattoo, hoppas du klarar gå ner de sista kilorna till din operation. Kämpa tjejen, du klarare!



/natta

2012-05-09 20:39:43
URL: http://prochownik.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback