Middag i stan med familjen!


Trots att jag är sjuk är jag på väg mot stan för att möta pappa och resten av Dymkowski familjen och dra och käka sushi. Mysis, ska bli kul att träffa barnen men hoppas de inte är för på mig idag för det orkar jag verkligen inte. Är sjukt svag i kroppen och det snurrar i pallet rejält. Barnen ska även få lite presenter jag köpte till de i Thailand, leksaker, accessoarer, kläder mm. Skämmer bort mina syskon men jag tycker att de förtjänar det, jag hade inga äldre syskon som köpte massa till mig vilket jag hatade så nu när jag är the big sistah skämmer jag bort de. Klistrar på ett leende och försöker må hyffsat bra. Latero!

 



Kommentarer
Ann

är inte det där min scarf?

2012-05-07 05:21:05
URL: http://www.lovewithann.com

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback