Middag och fiffo time


Hello readerssss.
Stoppade precis in lite lax i ugnen, hinner jag blogga ikväll kan jag lägga upp receptet här på bloggen. Riktigt gott med ungstekt lax. Ska ta och hoppa in i duschen nu och sedan börja fixa mig. Ska iväg till jobbet idag ogen, igår var det riktigt bra drag på Vickan så jag hoppas på att det blir dubbelt så bra idag, mer folk går ju ut på lördagar så det är nice. Annars har jag inte gjort så mycket idag, vart lite häng med Tessan i Brommaplan, tog en glass och chillade i solen, handlade lite mat och drog förbi systemet. Natalie är på besök här i Stockholm också så jag hoppas på en riktig toppen kväll med mina tjejer, hoppas verkligen på att de kommer till Vickan idag och party rockar med mig. :) Nu ropar duschen efter mig, as usual. LOVE

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback