Monday


God morgon på er fellas! Sovit gott? Hoppas ni har gjort det, dock kan jag inte säga att jag gjort det samma, har vaknat 5-6 gånger inatt i panik eller av mina äckliga magsmärtor, känns som om någon vrider på hela magsäcken och så svider det som fan. En anledning till detta är ju att jag gick på min antibiotika som är as stark utan att äta de 4 sista dagarna då jag mådde bajs psykiskt och kunde verkligen inte få ner någon mat då allt gav mig uppstötningar. Vaknade för ungefär 30 minuter sedan, har legat och dragit mig ett tag och läst lite bloggar. Men nu är det upp och hoppa, är sugen på en PW :)

PUSS

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback