Morning fellas!


God morgon på er readers. Idag är det ingen vanlig dag ska ni veta! Yes, idag är det nämligen min låtsas mammas födelsedag weei. Haha okey så taggad är jag inte men ska nog ta en fika och shoppingrunda med henne och umgås lite bara hon och jag medan pappa är på jobbet och kidsen på dagis. Annars då, svalde min morgondos av piller( antibiotika, vitaminer, hår/nagel piller mm). Varje morgon matar jag mig själv med sådant "skit" men det hjälper ju så varför sluta? Nej nu blir det bädda sängen och laga gröt till frukost :)

 



Kommentarer
Mathilda - PHOTOGRAPHS

Härlig blogg!

Skulle du kanske vilja göra ett bloglovin-byte? :)

2012-05-11 17:09:27
URL: http://bymathilda.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback