Sista gången jag skriver ut detta till er tröga läsare!


Är så trött på er som frågar massa saker om mitt och Jimmies förhållande och vad vi har för relation till varandra. Bara för att göra det simpelt för er, ni som ställer dessa frågor om vad vi är mm. kommer aldrig få reda på detta eftersom det är bara mina nära vänner som redan vet hur det ligger till som vet svaret på dessa frågor och eftersom ni ställer frågor som har med mig och min relation till Jimmie att göra innebär det att ni verkligen inte är mina vänner/bekanta. Och är det så att du känner/känt mig fråga mig personligt på sms/telefon/fejjan. Så en sista gång skriver jag ut det: INGEN information om min relation till Jimmie kommer skrivas ut här på bloggen!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback