Thursdayyyy


Hello lovers and haters. Igår vart det firma fest så det skriker om det. Grillning, bål, 30 öl, 2 flaskor vodka och 5 boxar vin på 10 pers är fan ganska starkt jobbat. Själv så vart det 2-3 vinglas för min del och 3 fish shots det fick räcka. Ibland är jag glad för min egen skull att jag kan stoppa mig och typ tänka i huvudet "tänk att det finns en dag imorgon också". Nu ligger jag fortfarande i sängen med väääärldens mensvärk, fan vad jag hatar att ha mens. Man känner sig äcklig, uppsvullen på mage och så gör det ont också. Håller ni kvinnliga läsare inte med mig? Eller är det bara jag? Haha. Latero

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback