4th November 2012


Gud så dåligt jag mår, det ända jag har gjort hela dagen är kolat te, ätit lite äggröra, duschat och legat i sängen och vilat/sovit. Min kropp är totalt utbränd, febern är nu nere på 37,6 så förhoppningsvis vandrar den ner så fort som möjligt, jag blir ju så rastlös när jag inte gör något på dagen, men jag ska passa på att plugga körkortsteori efter middagen. Ska försöka komma igång med bloggandet ordentligt nu igen! Ska även försöka filma ihop en video där jag visar hur jag sminkar mig vardagligen och även när jag ska ut. Min utgångsmakeup ser ifs olika ut varje gång men min standard makeup. Så håll utkik särskilt ni som kommenterat och önskat detta. ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback