Bio mys med underbara lillskit ❤


Skulle egentligen mött upp mamma och syrran hemma hos de och ätit middag men eftersom jag bor i äckel Stockholm där trafiken på vintern är värdelös tog det 2 h för mig att komma in till stan. Stog och väntade 30 minuter på tunnelbanan sedan 1 h på ersättningsbuss tills det kom en kvinna som plockade upp mig och 2 tjejer till och frågade om vi åtminstone ville ha skjuts till brommaplan så kanske vi får tag på en taxi eller dylikt. Jag tog en cab sedan in till stan. 30 minuters väntetid på den också men men. Mötte upp mamma och syrran på bio, tog syster och hade det mys med henne medan mamma kopplade av lite för sig själv och drog på massage. Nu ligger jag i sängen i morgonrock och läser vägskyltar. God natt gullungar! ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback