En bättre utgång


Jävla hor blogg! Nej tyvärr men har inga ord kvar, satt och skrev världens längsta inlägg och allt bara försvann när jag skulle publicera. OTIPPAT, blogg.se suger kuk! Dags att skriva kontrakt.

I alla fall.
Igår hade jag en väldigt speciell dag blandad med så sjukt många olika känslor. Ena sekunden skratt, sen ilska, sedan tårar och sen lycka igen. Men efter många om och men drog jag på mig min jeansskjorta, mina svarta jeans och converse (och nej det är INTE okey som tjej att gå ut med converse, ha boots eller stövlar men inte converse, but I did så nu kan väl folk få göra det ibland burrr), ruffsade till håret, drog på mig min svarta kappa och drog till mitt andra hem L'angolo där Pironti, Simona, Emiro och Jad väntade. Satt och sminkade mig bland alla fjortis blickar och njöt av uppmärksamheten hahaha. Efter ett tag drog jag och min fina italienska vidare till Magenta för att "swearla" med boysen (Bilal, Ricky, Alex, Dino, Martin, Marc, Reza, Hampus, Kung Matteus, Danne och don Omar). Förutom att det var för mycket game, jidder och kokaintorskar på plats så hade jag och Amanda sjukt kul. Mitt hjärta upplevde ett extra heartbeat igår. Efter allt swaggande hoppade vi in hummern 4 life och gled mot Collage, dunkade fet musik på max volym med nervevade rutor och betedde oss som värsta babbarna någonsin. Skål på den då. Haha. Efter att jag insåg att typ 10 grabbar behöver mitt närvarande för att slippa betala inträde så tog jag mitt pick och pack och så drog både jag och Amanda hem till henne,läs oss. Det blir inget jävla levererande här inte, bara en massa slaka snoppar, stela blickar, underbara leenden och lyx shopping på Gina Tricot. Vi hade spa mys och sket fullständigt i allt och alla. Vid 4 kom min man till Amanda och så var det läggdags för alla 3. En bättre kväll får man verkligen leta efter, svårt att slå gårdagen!

Ta allt med en nypa salt men för att vara ärlig och konkret, om swedish house mafia inte blir lyckat då drar jag mig ur. Peace! ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback