Friday


Morgonen spenderades med min man, lite mys och så, underbart. När älsklingen drog till jobbet vart det städtime för min del, vek in lite tvätt, städade i lägenheten och sorterade lite bland mina kläder, sommar kläder fick hamna längst in i garderoben och höst/ vinter fick flytta fram. Åh vad jag skulle behöva värme och sol, är blek som ett A4. Fast jag solade 2 gånger förra veckan men så är det att ha piss dåligt pigment. Har även pluggat lite teori idag, teorin och uppkörningen börjar närma sig och jag tänker fan inte kugga! At the moment sitter jag på tunnelbanan på väg mot langolo, ska möta upp gänget och köra en fet dansutgång. Bästa! TTYL, trevlig kväll på er. ❤

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback