Jag skulle fan inte gått ut!


Fy faaan min förkylning vart ju en aning värre än vad den var tidigare. Mötte upp min italienska broder från en annan moder efter jobbet, och självfallet var vi på Langolo. Tog en kaffe, snackade massa skit, välbehövligt, fick lite attacker, fick inte fram några ord, skrattade och bara hade super. Det är så sällan man träffar någon som man just känner från första början att det är någon man klickar med, någon jordnära person som kan tillföra mycket positivt i ditt liv. Sådana personer håller jag nära hjärtat. Efter langolo häng vart det lite mys hemma hos Pironti med henne och Linda. Mys! Och en utgång på det då, Laroy, Cafét sen hem. Aja dags att gå ut och jobba igen, tog mig bara en 5 minutare. Ciao ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback