Rikards födelsedagsfirande


Igår drog jag in mot stan runt lunch, strosade runt lite, mötte upp Dino gick och köpte skor och mötte upp boysen på baresso. Vart någon timmes häng, sedan begav vi oss hem till Hampus och Rikard opch överraskade honom med middag och tårta. GRATTIS ÄNNU EN GÅNG VÄNNEN! Efter en lång och mysig dag med mina boys, och en jävla massa jidder, backstabbande och lite till jidder, vart det myskväll hemma hos min mamma. Hade så jävla svårt att sova inatt så jag och Sofia flippade delux på sms hahaha, då både hennes och min mobil är efterbliven är det sms som gäller hahaha. GRAB THAT ASS! 
 
 
 
 
 
/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback