19 oktober 2012


Ligger i sängen och läser på min bok. Igår hade jag inget bra avslut på min dag, somnade in med tårar i ögonen, på kinderna och på hela kudden, vaknade med ett tryck i bröstet, men jag hade iaf någon som kunde hålla om mig. Min man! Och det är sådana stunder som får mig att inse hur lycklig jag är som alltid har någon att skratta med, någon att fjanta mig med, någon som kan hålla om mig när jag bryter ihop och någon som ger mig kärlek, omtanke, värme och respekt. Min man!

Iaf back to business, läser min bok just nu för tillfället och tänker på vad jag ska göra idag, funderar på att åka till min sk bästa vän Sofia och ha vin kväll där, fast det blir vatten för min del så inte så roligt när alla börjar bli fulla och glada, eller kanske gå ut, men detta väder lockar inte så mycket, kanske ligga hemma och kolla på film i min ensamhet? Vi får se, har massvis med tankar i huvudet än så länge vill jag rensa bort de iaf med lite te drickande och bokläsande! ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback