27.10.2012


Förlåt förlåt förlåt. Hatar när jag loggar in på bloggen ser att statistiken åter igen klättrar och igår hade jag veckans bästa dag när det gäller besökarna och så självfallet mådde jag dåligt och var helt slut efter bara några timmar sömn och en massa jobbande så bloggen hamnade åt sidan. Förlåt!

Iaf, igår jobbade jag 11-19 och just nu tar jag mig en liten brake på jobbet, 11-18 är passet idag, förhoppningsvis går det fort som igår. Trots att jag var helt slut så rann bara tiden iväg. Under lunchen igår kom min man och hälsade på, vi sprang iväg och käkade lite sushi och sedan var det back to work. På kvällen satt jag hemma och hade bara mys för mig själv och kollade på x-factor, fixade lite hårinpackningar och färgade ögonbrynen. Dags att gå ut och jobba nu. Bjuder på en bild från imorse och 3 från igår :) Have a nice dag readers!



Kommentarer
Moa & Johanna

Fin blogg, !
Besök gärna min och min kompis fotoblogg som försöker bli kända som en fotoblogg, in och kolla om det är något för dig! :)

2012-10-27 18:57:48
URL: http://photoo.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback