Café Baresso med vännerna


Som ni vet åkte jag in med Emelie till stan, vi började med att luncha och hänga ett tag på Baresso, och självklart ville vi hälsa på Rikard som jobbar där. Vart super god lax med sallad, hummersås och potatis. Riktig god, rekommenderas starkt om ni ska till Baresso och käka någon dag. Efter ett tag hakade Hampus, Sam, Michelle, Omis och Bilal på. Kul att umgås så där ett gäng. Brukar ni gilla att sitta och bara hänga med en kopp te och en massa härliga vänner? Som ni kanske märkt så älskar jag det :) Haha. Efter några timmars fikande/lunchande gjorde jag min synundersökning till körkortstillståndet och rullade hemmåt. För tillfället är jag bänkad framför tv:n och glor på svenska Hollywood fruar.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback