God morgon från sängen.


Vaknade för ungefär 30 minuter sedan, har åter igen blivit förkyld, ont i halsen, inne i öronen och snuva. Toppen! Bara att bita ihop och besöka Apoteket. Kul att behöva spendera massa pengar på läkemedel nu när jag inte har ett jobb för tillfället. Så jävla toppen! Nej nu måste jag tänka på annat innan jag blir bittro.

Idag ska jag möta min familj på middag, farmor och farfar har kommit från Polen för att fira mig denna helg, så ikväll ska vi ut och käka middag. Innan det, stor städning hemma och så ska jag klippa till min mans hår.



Kommentarer
julia

hej, vad har du gjort i helgen då?:)
kram julia♥

Svar: Hej Julia. I fredags var jag ute med några vänner som det även står på bloggen och igår var jag bara hemma och tog det lugnt :)
Anja Dymkowska

2012-10-07 15:04:41
URL: http://faltenjulia.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback