Hemma efter en mysdag med morfar på stan


Har precis kommit innanför dörren och passade på att sätta mig vid datorn och pusta ut lite efter 2 hetsiga timmar på stan. Mötte upp morfar och kollade på skor, han köpte 2 par converse till min kusin och ett par bruna as fina stövlar till migm fick även en ny parfym och en jätte fin blus från Zara. Om jag orkar lägger jag upp bilder senare här på bloggen om inte så hittar ni de självfallet på da instagramo. Efter springande på stan satte vi oss på Friday´s Kungsträdgården och avnjöt en varsin dryck, en öl till morfar och en alkoholfri strawberry daiquiri för min del. 
 
Som jag nämn ovan så kom jag ju precis hem och nu hade jag tänkt att diska lite, damsuga och moppa och invänta mina gäster, pappa, låtsas mamma och barnen är på väg. Mys, blir lite middag och tårthäng här hemma hos oss. Dags för mig att ta tag i allt då, blir fläskfile med pommes, sallad och bea, personligen skippar jag kolhydraterna och fettet så kött och sallad och keso ska jag äta. NOM NOM!
 
 
 
/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback