Måste införskaffa mig en ordentlig kamera


Satt precis vid datorn medan jag åt min dagliga dos av havregrynsgröt och bläddrade igen min blogg, och fy fan vad den ser förtäskig ut då jag tar 95% av bilderna med mobilen, men jag har ärligt talat inte känt ett behöv efter en ny digitalkamera efter att min pajjade för ens nu. JAG MÅSTE KÖPA EN BRA OCH LITEN DIGITALKAMERA! Varför jag inte vill köpa en systemkamera är för att jag inte vill ha med mig en sådan ut på krogen och nu för tiden kan man köpa smidiga digitalkameror som verkligen har sjukt bra kvalitet på bilderna man tar. Funderar på att investera i en SONY kompaktkamera, har hört att de ska vara riktigt bra och 3000 för en kamera är sjukt bra pris. Dags för en PW för min del nu, ska även handla lite på vägen hem. PUSS

 

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback