Sista gången gillt


Ger min blogg en sista chans att låta mig berätta för er läsare vad jag gjorde i söndags. Som ni vet så skrev jag att jag och mannen min skulle på middag med min familj från pappas sida. Vi var på en restaurang som heter PONG som ligger mitt emot centralbadet, riktig god mat var det. Det farliga med en buffe middag är att man lätt fortsdätter äta trots att man redan är mätt, men jag åt en vanlig portion sushi typ 11 bitars och sedan lite thai soppa och frukt till efterrätt.
 
 
 
Efter restaurang besöket hämtade min fina vän Jad upp oss och så rullade vi mot Cafe Opera där alla grabbarna var och förberedde inför deras event- Exclusive House Party, måste ju säga att kvällen inte var som förväntat, söndagar brukar betyda riktigt jävla härjande på Cafét meni nte denna gång, men kul att träffa många bekanta ansikten och få en super nice goodiebad från Baresso. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vissa bilder lånade från JIMMIE KIDA
 


Kommentarer
- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

åhh vad roligt :D

2012-10-09 16:21:40
URL: http://thaipinnen.se
Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

Ser ut som en riktigt rolig och lyckad kväll.

2012-10-09 19:18:27
URL: http://lottizdays.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback