Torsdag!


Hoppas på att min mobil kommer igång idag, blir så sjukt förbannad på tele2 som klantar sig och stänger av fel abonnemang, har ju haft 2 mobiler och de kan aldrig hålla reda på fakturorna. Ska skit samma, inte ska jag nöta på detta IGEN! Haha. God morgon/ god eftermiddag på er förresten. Är så dålig på att säga hej till er readers. Snart bär det av på en PW och sedan lite övningar hemma, 50 situps, 50 rygglyft och 50 utfall. Oj oj ok vad jag längtar till ny år och jag kommer ha världens snyggaste kropp och ha på mig min underbara klänning från Rebecca Stella fot Nelly. Laterrrr, dags att dricka grönt te och klä på sig ❤



Kommentarer
-

Hej! kan inte du berätta hur du fixar ditt hår? När du har lite halv lockigt svall. :)

2012-10-11 15:29:36

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback