Världen är så orättvis!


Jag kan inte sluta gråta, har suttit halva dagen idag och kollat på bilder på dig. Många tycker säkert jag är jätte töntig som gråter över en hund, inte ens min hund som jag bott med ihop utan min kusins und i Polen, men så mycket han har lidigt och så ledsen min kusin är så skulle jag kalla mig omänsklig om jag inte gröt just nu. Varför är du inte längre kvar med oss? Efter bara 6 år försvann du upp till himlen. Kommer aldrig glömma denna dag. Du var familjens glädje och maskot, men även världen bästa mys hund som var världsbäsr på att trösta om man var ledsen. Så orättvist att just du skulle bli sjuk!

Vila i frid Hektor, vi ses i himlen! ❤



Kommentarer
isabel

Det är ALDRIG töntigt att gråta över ett djur, jag har gråtit då mina katter behövts lämnas bort bara, när min fasters hund gick bort som jag växt upp med. Du har ju antagligen haft ett speciellt band till den här hunden.. Jag skulle gråta blod om våran lilla Monky gick bort och jag bävar verkligen för den dagen även om det förhoppningsvis dröjer år.

Såg först bilden på insta och jag måste bara säga hur sjukt snäll, glad och söt han/hon såg ut att vara :) <3

2012-10-20 21:34:34
URL: http://lovebyisabel.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback