When you're in love: age, miles, height and weight are just numbers.


Quotes är kind of min grej som rubriker, det har ni nog märkt. Vill dock förklara för vissa att många quotes jag skriver betyder inte att de är kopplade till just mitt liv och mina känslor, det kan vara vänners/bekantas känslor som jag analyserar och sedan skriver någon formulering om. Har nämligen fått kommentarer att jag ibland skriver quotes om kärlek som om jag skulle vara singel eller på jakt efter något nytt. Så nu har ni iaf svaret.

Imorgon har jag dubbel körlektion vilket innebär 2,5 h körning. Motorvägar skall testas och jag ska lära mig hur man besiktar en bil, tanka och öva lite mer på fickparkering. Nu ska jag bädda ner mig med lite tända ljus, dricka mitt detox te och gosa med min andra halva. Good night, sweet dreams.



Kommentarer
Emma

Kan inte du göra ett inlägg om hur du sminkar dig och med vad för produkter?

2012-10-30 23:39:14

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback