Dear Monday, Go Fuck Yourself!


Rubriken säger nog allt hur lycklig jag är att det är måndag. Idag fyller min farmor år så efter jag bloggat klart ska jag ringa henne och gratta, imorgon fyller världens sötaste lillebror 4 år och även min absolut bästa farbror. Sitter iaf för tillfället på tunnelbanan på väg till jobbet, är helt död, har inte ens orkat sminka mig (börjar bli en vana att gå runt utan smink, har bara fyllt i ögonbrynen lite lätt och tagit lite rouge, enligt mig är det typ som att man är osminkad. Eller vad säger ni? Dags att ringa farmor, latero!



Kommentarer
Noshin

Dina ögon dödar gumman!

2012-09-20 12:23:23
isabel

Du är så sjukt fin!

2012-09-22 10:31:27
URL: http://lovebyisabel.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback