Dö trött chey!


Är totalt mega slutkörd i hjärnan känns det som. Ryggen värker något så extremt mycket och benen ska vi inte ens prata om. Och nu tänker ni "ah men du sitter och jobbar ju, hur går detta ihop?" jo för när min kropps sparläge är slut så känns det alltid som växtvärk x 10 i benen och ryggen gör mega ont också. Så detta är egentligen bara en reaktion på min trötthet så att säga. Dagen idag gick skit snabbt förutom sista timmen, då man märkte på alla kollegor att energin och drivkraften började avta. Men bara för att jag är trött ska jag väl inte få vila för det? Kl 19:00 börjar min tvättid och när jag stoppat in maskinen i tvätten ska jag storstäda lägenheten eftersom att brorsan kommer ju från Polen imorgon natt och då ska det vara fint och städat hos oss. Och inte nog med tvätt och storstädning så ska jag laga middag, duscha, förbereda matlåda inför imorgon, sätta mig vid datorn och kolla på CSN-berättigheter mm. Planen är ju att flytta till våren utomlands och börja plugga med min man i minst 2 år. Nu ska jag blunda och lyssna på lite musik, koppla av ett tag på bussen innan jag sätter igång och härja igen! Ciao



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback