In the car på väg hem


Sitter just nu med pappa och min man i bilen på väg hem, pappa är snäll och skjutsar oss hem från Haninge, en bra bit till oss. Antar att han ser att jag mår dåligt och är sjuk. Imorgon är det väckning 7, förhoppningsvis så mår jag bättre och kan gå till jobbet. Ångest att chefen vart sur, men vad fan, är man sjuk så är man. Inte direkt så att jag beställer halsont, hosta mm. Vill ju inte direkt heller få runt och må dåligt. Mysigt firande av min bror, då farbror (även lillebrors gudfar) fyller år idag så skypade vi med de och åt tårta tillsammans och skålade med ett glas champagne. Mys! Dags att vara lite social. Höres!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback