Längtar som fan tills på lördag


Fyller ju mina underbara 20 barre på måndag nästa vecka och detta ska ju självfallet firas hur stort som helst nu i helgen. Jag har abonnerat Magentas övervåning till mig och mina gäster, där jag ska bjuda på drinkar, shots och tårta, tror det kommer bli en sjukt lyckad kväll. Är dock lite små sressad för alla svarar så himla dåligt på om de skall komma eller ej, men jag är ändå medveen att 3 timmar innan festen sätter igång kommer jag få in minst 20 namn till som vill att jag listatr de, och det är exakt detta jag vill undvika. En sak som är lite rolig är ju att jag och mina bloggvänner som kommer till mitt födelsedags firande har blivit sponsrade av Miss Cosmetica, det är ett nytt märke på marknaden som har helt sjukt bra lösögonfransar.Klicka på första bilden nedan för att komma till fransarna :)
 
 

 

Nu ska jag sätta på mig träningskläder och gå ut och gå men först, ringa lite viktiga samtal. CIAO
 
/Anja Dymkowska




Kommentarer
Mia

Detta ser vi fram emot! kommer att bli en kväll off the roof ;)

2012-09-27 22:49:18
URL: http://www.miabjorses.com
Amanda Nathorst Windahl

VÄRLDENS BÄSTA LÖSÖGONFRANSAR!!

Svar: Ska bli kul att ha med de på mitt födelsedags event :D
Anja Dymkowska

2012-09-28 13:36:37
URL: http://amandanw.bubbleroom.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback