Om gårdagens trubbel


Hade planerat att skriva ett inlägg vad som hände igår men känner att det är bara så himla onödigt, vart iaf livrädd igår och trodde jag var på väg att dö så från och med nu, fullt serriöst ska jag börja leva 100% sunt liv förutom mina cigg jag röker men de ska jag fimpa om 2-3 år har jag tänkt mig. Det jag känner att jag kan "avsölja" är att jag hamnade igår kväll på akuten men fick reda på att jag har halsfluss och infektion på stämbanden så farligare än så var det ej men det jag var med om var fan inte rolig. Well well, nu ska jag ta och sminka mig och sedan bege mig mot stan för att möta papi, hans fru och kidsen. Blir en mysig kväll med de i Haninge idag, ska även ta med mig lite sommarkläder som jag har här och lämna de där och ta med mig lite höstkläder därifrån hit till mig och Jimmie. Då vi bor så litet har jag tyvärr inte plats för att ha alla mina kläder här så jag får byta ut ina garderober helt enkelt, men förhoppningsvis så haar vi en större lägenhet inom kort. Hörs senare readers! CIAO
 
/Anja Dymkowska
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback