Önskelista


Då många av mina vänner frågat mig vad jag önskar mig inför mitt firande imorgon och min riktiga födelsedag som är på måndag så tänkte jag tipsa er lite. Ni som känner mig riktigt riktigt väl vet att jag är jätte svår person att köpa något till då jag alltid måset prova mina kläder 5 gånger minst innan jag bestämmer mig och jag tycker ju alltid att jag ser fet ut i allt innan jag kanske inser att de kan sitta ganska fint. Konstigt nog shoppar jag på nätet men det är ju inte alltid det blir lyckat heller kan jag ju säga. Men jag tänkte tipsa er lite om vad jag gärna skulle tänka mig att få som födelsedags present. 
 
1. Presentkort på Nelly.com
2. Presentkort på Zara
3. En STOOOOR pälskrage från Hollies 
4. Presentkort på Gina Tricot
5. Presentkort på H&M
6. Presentkort på Åhléns
 7. Jätte kontigt säkert enligt er men presentkort på IKEA haha

Så dålig och tråkig fantasi har jag, men som många vet så är jag en sådan person som gillar att bestämma lite själv vad jag önskar mig och dessa saker skulle jag verkligen bli super glad över :) Dags för mig att bädda ner sig i sängen, är så himla taggad inför morgondagen!

/Anja Dymkowska

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback