Tisdag morgon


Idag är jag helt totalt slutkörd! Blir lätt en redbull på väg till jobbet, alla kommer ju alltid igång på kaffe på morgonen men jag är ju inte alls en kaffe drickare så jag får ju kämpa lite mer för att komma igång och bli pigg. Well well, sitter för tillfället på tunnelbanan på väg till jobbet, idag är mitt mål att senast vara kvar till 17:30 på jobbet så jag måste nå min budget innan det men det tror jag inte kommer vara några konstigheter. Efter det blir det lite stan häng med Tessan och hår färgande. Mys! Ska bli kul att få vara lite med min pumpa helt själv. LÄNGE SEDAN, MYCKET ATT TA IGEN! Ha en fin dag ni läsare och stalkers så hörs vi självfallet senare. CIAO

 

/Anja Dymkowska

 



Kommentarer
Lé Stalker

OMG THAT'S ME!!!

2012-09-11 16:44:43

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback