AND SHE IS DOING IT AGAIN!


Hahaha. Ja vad ska man säga denna gång. Som vanligt är Alexandra i farten med att sno inlägg från min blogg, men nu är det andra gången hon gör bort sig. Vet inte om ni minns men jag hade lagt upp ett inlägg jag lånade från en gammal arbetskollega med bilder hur man kan träna magen på bästa sätt med en pilatesboll. Självklart hade jag längst ner på inlägget hänvisat till Linn Otterbeck som skrev inlägget men det hade ju Kissie såklart missat. Denna gång snodde hon ett inlägg som jag lånat av en bekant , Annica Englund. Hon beskrev så himla bra hur man bör forma sin frisyr till olika ansiktsformar. Även denna gång hade jag citerat inlägget och även skrivit en källa längst ned. Det ända som stör mig i detta är ju att hon sitter och skriver ut på sin blogg att hon är den ända bloggaren som verkligen fortfarande lägger ner massa kraft och tid på sina inlägg. Ah jo, copy paste är ju sjukt ansträngande?! Hahaha. Många av er tycker säkert att vad fan spelar det för roll om hon snor ett inlägg från en liten personlig blogg, hon gör ju inlägget större. Fine kan jag hålla med om till en viss del, men man hänvisar isf till en källa. Sen tycker jag det är jätte synd för de små bloggarna som verkligen lägger ner tid och kraft för att just kanske bli större och anstränger sig och så kommer hon och snor allt skit. Man börjar bli lite fundersam på hur många månadsinlägg som hon har på sin blogg är skrivna av henne. Vad tror ni? Jag skulle ju lätt tippa på att 30% är kopierade från små bloggare som inte kan tala ut om detta och sätta Kissie på plats en gång för alla. Så detta är anledningen till att jag skriver detta inlägg, våga tala ut. Desto fler ni är desto mer makt. Här har ni bild bevis på de senaste inlägget hon har stulit.

 



Kommentarer
Stilguiden

Gud så dålig stil...

2013-04-06 13:44:04
URL: http://stilguiden.nu/
Lanja - www.lanjas.com

omg dåligt ..

2013-04-11 21:01:03
URL: http://lanjas.com

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback