Driiiiiver du med mig!


Fy fan vad jag blir förbannad på detta klimat. Det är fucking april månad och för 3 år sedan kommer jag ihåg när vi firade min pojkvän att jag svettades ihjäl mitt i natten i min tjocka höstkappa och pälskrage till det. Helt sjukt. Nu på tisdag fyller han år och då ska det vara minus 5. Idag var planen att gå ut och powerwalka nu innan frukost, sen skulle vi iväg och fira min man på en brunch på en fin uteservering, ah men det sket sig. Toppen, hoppas ni får en fin dag iaf och njut av all sol ni kan få!  PUSS

 

/Anja Dymkowska

 



Kommentarer
Elin

Hej! Fin blogg, allt bra med dig? :) Kram

2013-04-07 12:30:59
URL: http://www.eliinswn.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback