Du är inte värd all denna smärta.


Hello readers. Som ni kanske fattat har jag inte haft mycket ork alls att blogga eller göra så mycket idag. Imorse när jag vaknade mådde jag fortfarande dåligt. Tryckte i mig lite blåbärssoppa och *varning för känsliga läsare* allt kom upp lika snabbt igen som jag svalde det. Till lunch åt jag lite gröt och nyponsoppa och började helt plötsligt bli piggare och allt illamående bara försvann nu ligger jag i sängen och mår prima. Det jag misstänker är sushi restaurangen jag åt på. Tyckte laxen luktade diskmedel men den smakade vanligt så jag åt upp den ändå. Toppen, slutade med en hel natt full av springande till toaletten. Nu ligger jag i sängen med 2 flätor i håret, curly hair tomorrow ❤. God natt på er så hörs vi imorgon. Väckning kl. 06 blir det för min del imorgon.

 

/Anja Dymkowska

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback