FREDAG, LÖRDAG & SÖNDAG.


Morsning. För tillfället är jag på bussen på väg mot jobbet, sån jävla ångest att börja kl 07:45 efter 7 dagars arbete men det är ju inte det värsta, det jobbigaste är att jag ska på Marci boys skiva ikväll hur jag nu ska orka det... Kommer stå där dyngrak och sova ståendes haha. Lovade ju er att jag skulle spendera min fredag, lördag och söndag. Let's begin. I fredags fyllde min pappa år så det var en middag med hela familjen och sedan hade jag och min lillasyster Disney kväll som vi avslutade vid halv 1. Måste även skryta lite och säga att jag ytterligare en gång fick pokalen i fredags. I lördags vart det väckning vid 7 för min del, jobbade till halv 3, mötte upp familjen efter det och så drog vi till Heron City och bowlade för att köra en liten familjen aktivitet i samband med min pappas födelsedag. På kvällen drog jag hem till Bojana och hängde och snackade lite skit, mys as hell. Hämtade sen upp låtsas mamma och pappa från några bekanta och så vart det läggdags vid 2. Igår jobbade jag till halv 3 igen, drog hem och packade min bag inför Marcs skiva och rörde min mot min mami som för några dagar sedan kom hem från New York, så lite present utdelning vart det och middag. Så lite kortfattat kan man säga att jag inte fått sova ut i helgen och är helt död för tillfället men denna vecka jobbar jag bara 5 dagar så helgen är jag ledig och då blir det att sova ut och ta det hur lugnt som helst. Här får ni lite bilder från min helg. PUSS



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback