Good night


Många tankar har rört sig i mitt huvud på senaste. Jag vill att mitt liv ska bli ett moget vuxet liv, jag vill ha ett moget förhållande, ett riktigt bra vuxen jobb, utbildning, lägenhet, ah ni fattar vad jag menar. Det är nu jag är i den fasen där jag känner att jag måste ta tag i mitt liv för att sedan i framtiden jobba så lite som möjligt men tjäna mer än vad människor som sliter dag och natt gör. Det är nu alla stora beslut i mitt liv tas och det är nu allt börjar på allvar. Är så himla tacksam att jag har en sjukt stöttande mamma, pappa, låtsas mamma och pojkvän. På tal om pojkvän är det nu också vi mognar som personer, både han och jag. Det är nu vi kommer inse om vi mognar ihop eller om vi kommer växa ifrån varandra, vilket jag absolut inte vill att vi gör. Hoppas på att mogna och växa ihop med min andra halva ännu mer och att han också tar tag i livet och styr det mot det vuxna riktiga livet. Nej nu ska jag fortsätta spekulera, imorgon på eftermiddagen kommer jag ringa ett stort avgörande samtal för min del och även killens. God natt! ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback