Helt klart blåst av solen.


Hi fellas! Läget? Jag är ju då heeeeelt död i kroppen idag, sov så himla dåligt då min förkylning smög sig på mer och mer under natten. Usch! Vaknade helt tjock i halsen och täppt i näsan som aldrig förr. Det första jag gjorde när jag gick av bussen i Brommaplan var att kuta till pressbyrån och köpte min räddare i nöden. Otrivin Menthol! Ingen annan nässpray hjälper mig så mycket som denna, 2 sprut och så kan jag andas som vanligt. Som en jävla dröm. Så det vi kan konstatera är att jag blåstes av solen och drog på vårkappan och låga conversen lite för fort. Idag är det min mans födelsedag, blir en middag efter jobbet och lite tårtkalas efter det. PUSS



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback