Monday


God morgon på er readers. Efter mitt damp inlägg på vädret kom solen fram igen och låg på ända fram till kvällen. Man tackar för det. Just nu sitter jag på tuben på väg mot jobbet, trött och knappt sminkad (puder och ögonbrynspenna). Idag är mitt mål att åtminstone nå 600 poäng i sälj då jag var borta 1 dag förra veckan och gick back minst 300 poäng. Så 600-700 poäng vill jag ha hela veckan framöver. Då har jag klarat månaden galant och kommer få en fet bonus ❤ Idag kommer även Marc till jobbet för en intervju, hoppas på att han tar hem detta. Haha. Kan redan föreställa mig hur vi skulle spåra och ha fett kul på jobbet. Ni får ha en fin dag! PUSS

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback