Sjukt mysig långhelg hos min man!


Tja tja readers. Nu är jag back on track igen, efter en härlig bloggpause och en toppen helg är jag tillbaka igen. I fredags drog jag äntligen ut och härjade. Efter 13 dagars jobb kände jag att jag förtjänade en rolig utgång med brudarna. Mötte upp Cassie och några av hennes tjejkompisar och bowlade lite med de, sedan bar det av mot Langolo och så hälsade vi på fina Sebbe på Pure. Bra drag! Lördagen spenderade jag med mor min och lillasyster, vart en mysig brunch i solen och kortspel med lillskiten. Efter det mötte jag upp Amanda och Emil och tog en långpromenad i 2 h. Satt hemma hos de och umgicks och sen åkte jag till min man och mös. Vart filmkväll och ostbricka. På söndagen storstädade vi lägenheten och tvättade, lagade tacos och umgicks bara jag och min man. Älska livet. Atm sitter jag på jobbet och ska strax ha lunch. Latero!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback