17.08.2013


Gud så skönt med helg, min man är ledig idag också så det blir en hel dag med mys och träning, lägenheten storstädades igår efter jobbet så nu har jag bara lite lakan kvar att stryka annars fixade jag allt sådant igår när jag kom hem. MAn märker verkligen att det börjar bli höst nu, jag har faktiskt längtat lite efter det. Jag älskar att mysa med en kopp varm choklad, tända ljus i hela lägenheten, böcker, goda middagar, filmkvällar när regnet slår emot fönsterrutorna, vackra träd och extremt mycket färger utomhus, UGG´s på fötterna och min födelsedag. Idag känns det lite höstigt ute, så jag har tänt ljus överallt och så ska jag ställa mig och stryka med lite lugn musik i bakgrunden. Sedan får det bli en PW med min man och 100 rygglyft för min del och 100 situps för honom. Känns bra att känna träningsvärk i kroppen varje dag nu för tiden. Talk to you later.
 
/Anja Dymkowska
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback