Dagens kostutmaning


Hello there readers, var så himla lat imorse och kom fan inte upp för 5 öre. Så det vart ingen PW  men det är bara att gå av i Brommaplan när man är på g hem från jobbet och knata. Åt en super smarrig frukost med min man och vi har antagit oss en ny utmnaning. Vi ska äta var 4:dje timme. I allmänhet äter vi helt sjukt oregelbundet. Vissa dagar äter jag ingen frukost, är as hungrig när jag kommer till jonnet, käkar massa frukt, sen lunch och as sen middag. INTE BRA! Andra dagar kan det gå en hel dag utan mat och så blir det en gigantisk middag då jag är vrålhungrig. Ah jag tror ni förstår poängen, jag ska äta små portioner och nyttiga, så lite kolhydrater som möjligt och försöka äta var fjärde timm på ett ungefär. Bjuder på en bild på dagens frulle. 1 kokt ägg, en liten skål low fat vanilj youghurt, 2 tunna brödskivor solrosbröd med aprikos i med 1 skiva kalkon på samt cvitamin.
 
 
 
/Anja Dymkowska
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback