GOOD MORNING SUNDAY


Gud så skönt det var att få sova ut idag. Hade världens konstigaste dröm om ett ex till mig och hans vän. Jag var ute på krogen med min kompis Sofia och av någon anledning hade jag med mig kräftor dit som jag la på upptining. Efter ett tag går mitt ex fram till mina kräftor och snor de med sin vän, då blir förbannad och går och säger till de. Efter ett tag tjafsande står jag och Sofia inne vid baren på White (en nattklubb i Stockholm) dyngraka. Sofia försvinner och allt blir svart, minns ett tag att jag satt på ett SJ tåg bara. På morgonen när fyllan gått över och jag vaknar inser jag att jag är i mitt ex lägenhet i Barcelona och har den mest fantastiska utsikten över stranden men även en del av staden. Självfallet instagramar jag en bild och skriver "good morning Barcelona". Mitt ex mamma kommer ut ur sitt sovrum och blir helt förvånad över att se mig, drar något i stilen " men hej Anja dig har man inte sett på flera år, hur kommer det sig att du är här?" Inget svar från min sida, mitt ex kommer in i sovrummet jag sov i och ger mig frukost , vi bokar en biljett hem och på Arlanda när jag landat möts jag av Sofia som står och väntat på mig med ett paket kräftor. Hahaha. Helt sinnes och det känns så sjukt att komma ihåg en dröm som inte är obehaglig, brukar bara komma ihåg mardrömmar. Well, söndag idag vilket innebär göra- ingenting- dag, det ända som står på schemat är PW. Skönt att ha allting gjort. Förresten god morgon på er!

/Anja Dymkowska

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback