LÖRDAG & SÖNDAG


Igår var det Andreas, Jimmies vän, sista kväll här i Stockholm så för att piffa till det så drog vi in till stan för en middag på Vapiano. Lukas hakade också på oss för lite häng. Vidare till Josefina och grabbarna avslutade kvällen på White medan jag drog hem. Helt. Död. Tjej. La mig vid 5 då jag fick för mig att städa och plocka hemma, ja jag är pedant. Efter 5 h sömn väckte Menea mig och så var det bara att gå upp fixa sig och ha en heldag med min fina på stan. Lovely! Som vanligt hade vi 10000 saker att prata om, ah ni vet ju hur vi brudar är. Vart lite fika, shopping och en drink på Fridays. Bra helg!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback